Slikke i tannen

Sensurert
1 min readAug 31, 2019

--

Kvinne, singel og bor alene. Nylig collage gjort, nå har jeg jobb. Jeg jobber som nærmeste sekretær til sjef. Selskapet er stort og jeg har mye jobb å gjøre. Fordi jeg ikke har tid til å gå ut i klubber, caffee, bruker jeg denne metoden til å kontakte deg!
Du virker veldig god mann, og jeg vil møte deg! Ha et sex med deg og tilfredsstille deg i hver posisjon du vil ha! Jeg vil ha det samme for retur. Fordi denne hotmailen jeg åpner tilfeldig, trenger å være diskret på grunn av selskap, vennligst følg meg på: NorgeSex/invite/nakenprat-gratis/
Der kan vi skrive gratis. Du trenger bare for å verifisere e-post og sette aldre over 45. Så bli gratis. Ikke sett mindre enn du må betale. Det er litt feil jeg finner på google haha, og det fungerer. Så jeg venter der på deg! Kram kjære :) mye kyss til deg! Kontakt.

--

--